TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE (GTC)
http://aventuranoastra.ro în vigoare de la această dată: 01.12.2021.
Vă rugăm să citiți cu atenție acest document înainte de finalizarea comenzii dvs., deoarece prin finalizarea comenzii, acceptați conținutul acestor TGC!
Termenii generali de furnizare a serviciilor („T&C”) includ Adventure Books s.r.o. companie (sediu: Adresă poștală: Salka 384, 943 60, SK, Număr de înregistrare a companiei: 54148073, Număr fiscal: 2121590614) ca furnizor de servicii („Furnizor de servicii”) termenii și condițiile generale de utilizare a magazinului web. Vă rugăm să utilizați serviciile noastre numai dacă sunteți de acord cu toate punctele sale și le considerați obligatorii pentru dvs. Acest document nu va fi depus, va fi încheiat doar în formă electronică (nu este considerat contract scris), și nu se referă la un cod de conduită.
Amprentă - Date operator:
Nume: Adventure Books s.r.o.
Sediu: Salka 384, 943 60, SK
Adresă poștală: Salka 384, 943 60, SK
Număr de înregistrare a companiei: 54148073
Număr fiscal: 2121590614
Reprezentant: Barnabas Laszlo
Număr de telefon: +36202619260
E-mail: hello@aventuranoastra.ro
Site: aventuranoastra.ro
Date ale furnizorului de găzduire:
Nume: Shopify Inc.
Sediu: 50 Elgin Street 8th Floor Ottawa, ON K2P 1L4 Canada
Contact: 1-613-241-2828
Dispoziții de bază:
2.1. Referire la legislație:
2.2. Modificarea reglementărilor.
2.3. Furnizorul de servicii își rezervă toate drepturile privind site-ul web, orice parte a acestuia și conținutul care apare pe acesta, precum și distribuția site-ului web. Descărcarea, stocarea electronică, prelucrarea și vânzarea conținutului care apare pe site sau orice parte a acestuia este interzisă fără acordul scris al Furnizorului de servicii.
2.4. Domeniul de aplicare și acceptarea CGC: Conținutul contractului dintre noi este determinat - pe lângă prevederile legislației obligatorii relevante - de acești Termeni și Condiții Generale (denumite în continuare: CGC). În consecință, acești Termeni și Condiții conțin drepturile și obligațiile dvs. și ale noastre, condițiile pentru încheierea contractului, termenele de executare, condițiile de livrare și plată, regulile de răspundere și condițiile de exercitare a dreptului de retragere.
Informațiile tehnice necesare utilizării Site-ului, care nu sunt cuprinse în acești Termeni și Condiții, sunt furnizate de alte informații disponibile pe Site.
Înainte de finalizarea comenzii, trebuie să vă familiarizați cu prevederile acestor TGC. Prin achiziționarea prin magazinul nostru online, acceptați prevederile acestor Termeni și condiții, iar Termenii și condițiile fac parte integral din contractul dintre dvs. și Furnizorul de servicii.
Gama de produse și servicii disponibile pentru achiziție:
Pe site, oferim informații despre proprietățile esențiale ale produselor care pot fi achiziționate în descrierile fiecărui produs.
3.1. Corectarea erorilor de introducere a datelor - responsabilitatea pentru veridicitatea datelor furnizate
În timpul procesului de comandă, înainte de finalizarea comenzii, puteți modifica oricând datele pe care le-ați introdus (făcând clic pe butonul înapoi din browser se deschide pagina anterioară, astfel încât datele introduse pot fi corectate chiar dacă ați trecut deja la pagina următoare ). Vă rugăm să rețineți că este responsabilitatea dvs. să vă asigurați că datele pe care le furnizați sunt introduse cu acuratețe, deoarece produsul va fi facturat și livrat pe baza datelor pe care le-ați furnizat. Odată cu comanda dumneavoastră, recunoașteți că Furnizorul de servicii are dreptul să vă taxeze pentru toate daunele și costurile rezultate din introducerea incorectă a datelor și a datelor inexacte. Furnizorul de servicii exclude responsabilitatea pentru performanță bazată pe introducerea incorectă a datelor. Dorim să vă atragem atenția asupra faptului că o adresă de e-mail introdusă incorect sau saturarea spațiului de stocare aparținând cutiei poștale poate duce la lipsa livrării confirmării și împiedică încheierea contractului.
3.2. Procedura in cazul pretului incorect
Este considerat un preț evident eronat indicat:
preț 0 RON,
un preț redus cu reducere, dar reducerea este indicată incorect (de ex.: în cazul unui produs de 1.000 RON, este indicat un produs oferit la 100 RON cu o reducere de 50%).
In cazul unui pret incorect, Furnizorul de Servicii ofera posibilitatea achizitionarii produsului la pretul real, informatii cu care Clientul poate decide daca comanda produsul la pretul real sau anuleaza comanda fara nici o consecinta juridica adversa.
Înregistrare/Achiziție
4.1. Înregistrare
Dacă doriți să efectuați o achiziție, trebuie să introduceți și datele necesare pentru achiziție în timpul primei achiziții, cum ar fi numele dvs., datele de facturare și livrare, adresa de e-mail și parola pentru accesul ulterioar. Inainte de finalizarea inregistrarii este necesar si acceptarea conditiilor de inregistrare. Sistemul va confirma înregistrarea prin e-mail. Clientul este obligat să păstreze confidenţială parola pe care o furnizează. Dacă în timpul identificării, după introducerea corectă a identificatorului unic și a parolei clientului, datele clientului sunt accesate de o terță parte neautorizată Operatorul de date nu își asumă nicio responsabilitate pentru eventualele daune sau dezavantaje rezultate. Prin introducerea adresei lor de e-mail, utilizatorii sunt de acord ca operatorul/furnizorul de servicii să le trimită mesaje tehnice. Operatorul șterge datele înregistrate din sistem la cerere. Din motive de securitate, cererea de ștergere va fi valabilă doar dacă cererea de ștergere este confirmată de utilizator prin e-mail, astfel încât să se evite ca cineva să ștergă intenționat sau greșit altceva din baza de date de înregistrare. Înregistrarea este identificată prin adresa de e-mail, deci o adresă de e-mail poate fi înregistrată o singură dată.
Înregistrarea nu implică nicio obligație.
4.2. Cumpărare
Făcând clic pe categoriile de produse de pe site, puteți selecta familia de produse dorită și produsele individuale din cadrul acesteia. Făcând clic pe fiecare produs, veți găsi fotografia produsului, numărul articolului, descrierea și prețul. În cazul achiziției, trebuie să plătiți prețul afișat pe site. Produsele sunt marcate cu o fotografie ilustrată. Accesoriile si elementele decorative prezentate in fotografii nu fac parte din produs, cu exceptia cazului in care este evidentiat in descrierea produsului.
Vă rugăm să rețineți că nu suntem responsabili pentru greșeli de scriere sau date incorecte!
Procesul de comandă
După selectarea Produsului, puteți face clic pe butonul „Adăugați în coș” pentru a adăuga orice număr de produse în coș fără nicio obligație de cumpărare sau de plată, deoarece adăugarea în coș nu constituie o ofertă.
Puteți adăuga produse în coș fără să vă autentificați, dar trebuie să vă conectați înainte de a plasa o comandă. Puteți face acest lucru doar dacă vă înregistrați. Puteți găsi înregistrarea în următorul articol de meniu. Dacă sunteți client înregistrat, dar v-ați uitat parola, utilizați mementoul de conectare cu parolă. Dacă introduceți aici adresa de e-mail înregistrată, vă vom trimite parola prin e-mail. Vă puteți autentifica folosind elementul de meniu Conectare. Introduceți aici adresa de e-mail înregistrată și parola, apoi apăsați butonul de autentificare. Dacă autentificarea are succes, această fereastră va afișa adresa de e-mail înregistrată și butonul de ieșire, pe care îl puteți folosi pentru a părăsi magazinul.
Când utilizați site-ul web, puteți verifica oricând conținutul coșului făcând clic pe pictograma „Vezi coș” din partea de sus a site-ului. Aici puteți elimina produsele selectate din coș sau puteți modifica numărul produsului. După apăsarea butonului „Actualizează coș”, sistemul afișează informațiile corespunzătoare datelor pe care le-ai modificat, inclusiv prețul produselor adăugate în coș.
Dacă nu doriți să selectați produse suplimentare și să le plasați în coș, puteți continua cumpărăturile apăsând butonul „Comandă”.
Dupa apasarea butonului „Comanda”, va fi afisat continutul cosului, precum si pretul total de achizitie de platit daca achizitionezi produsele pe care le-ai selectat. După aceea, este necesar să completați datele utilizatorului (Nume, Adresă, modalitate de livrare, modalitate de plată, detalii de contact).
După completarea casetelor de text de mai sus, puteți continua procesul de comandă făcând clic pe butonul „Continuați cu pasul următor”, sau făcând clic pe butonul „Anulare”, puteți șterge/corecta datele introduse până acum și reveniți la conținutul Căruciorului. Dacă faceți clic pe butonul „Continuați la pasul următor”, veți fi direcționat către pagina „Prezentare generală a comenzii”. Aici puteți vedea un rezumat al datelor pe care le-ați furnizat anterior, cum ar fi conținutul coșului de cumpărături, utilizatorul, datele de facturare și livrare și suma de plătit (nu puteți modifica aceste date aici, decât făcând clic pe „Înapoi” buton).
5.1. Finalizarea comenzii (efectuarea unei oferte):
Dacă sunteți convins că conținutul coșului corespunde produselor pe care doriți să le comandați și că informațiile dumneavoastră sunt corecte, vă puteți finaliza comanda făcând clic pe butonul „Comanda”. Informațiile furnizate pe site nu constituie o ofertă de încheiere a unui contract din partea Furnizorului de servicii. În cazul comenzilor care intră sub incidența prezentelor CGU, sunteți considerat ofertantul.
Prin apăsarea butonului „Comanda”, recunoașteți în mod expres că oferta dumneavoastră trebuie considerată ca făcută, iar declarația dumneavoastră – în cazul confirmării de către Furnizorul de Servicii în conformitate cu acești Termeni și Condiții Generale – implică o obligație de plată. Sunteți legat de oferta dumneavoastră pentru o perioadă de 48 de ore. Dacă oferta dvs. nu este confirmată de Furnizorul de servicii în termen de 48 de ore conform acestor termeni și condiții generale, veți fi eliberat de obligația dvs. de a face o ofertă.
5.2. Prelucrare comenzi, creare contract
Puteți plasa comanda în orice moment. Furnizorul de servicii vă va confirma oferta prin e-mail cel târziu în ziua lucrătoare după trimiterea ofertei dumneavoastră. Contractul este creat atunci când e-mailul de confirmare trimis de Furnizorul de servicii devine disponibil pentru dvs. în sistemul dumneavoastră de e-mail.
Consideratia pentru produsul comandat și cum să plătească pentru livrare
6.1. Modalitate de plata pentru produsul comandat
Plata prin transfer bancar in avans: in cazul in care v-am confirmat deja comanda, veti gasi numarul contului nostru bancar si numarul comenzii in e-mailul de confirmare, la care trebuie mentionate in sectiunea nota/anunț a transferului. Dacă suma transferată este creditată în contul nostru bancar, vom livra produsul numai cu serviciul de curierat ulterior (numărul contului nostru bancar îl găsiți în datele operatorului)
Îndeplinire personal: În acest caz, plătiți prețul de achiziție al produsului în forinți la sediul/sediul operatorului, fie în numerar, fie cu card bancar.
Plata prin card bancar este posibilă pentru deținătorii următoarelor carduri bancare valabile și eficiente: MasterCard, Visa, alte...
Livrare ramburs: Produsul se livreaza de catre serviciul de curierat GLS comandat de noi la adresa specificata de dumneavoastra, unde pretul produsului sau produselor conform facturii trebuie platit curierului in numerar. În cazul unei comenzi ramburs, la costul de livrare se adaugă taxa de ramburs.
In cazul platii ramburs, produsul comandat trebuie achitat numerar livratorului la primirea coletului.
Suma finală care trebuie plătită include toate costurile pe baza rezumatului comenzii și a scrisorii de confirmare. Factura si cardul de garantie sunt incluse in pachet. La livrare va rugam sa inspectati coletul inaintea livratorului, iar in caz de deteriorare sau lipsa produselor, cereti un raport si nu acceptati coletul. Nu putem accepta plângeri ulterioare fără un protocol.
6.2. Metode și tarife de livrare
Lista și descrierea metodelor de livrare (de exemplu, colectare personală, punct de pachete, serviciu de curierat etc.)
Valoarea comenzii între 0-312 RON, taxa de livrare la domiciliu: 25 RON.
Gratuit pentru comenzile de peste 312 RON.
În cazul unei comenzi ramburs la livrare, la costul comenzii se adaugă taxa de ramburs.
Timpul de livrare:
Pentru produsele aflate in stoc, 5 zile lucratoare de la confirmarea comenzii. In cazul in care produsul nu este in stoc 30 de zile.
Dreptul de retragere
INFORMATII CONSUMATORILOR 45/2014. (II. 26.) GUVERNUL. PE BAZĂ DE COMANDĂ
7.1. Informații despre dreptul de retragere al consumatorului
Ca consumator, Codul civil 8:1. Potrivit § 1, pct. 3, este considerată doar o persoană fizică care acționează în afara sferei profesiei sale, ocupației independente sau activității sale de afaceri, astfel încât persoanele juridice nu pot folosi dreptul de retragere fără justificare!
45/2014. (II. 26.) Conform § 20 din Decretul Guvernului, aveți dreptul de a anula fără a prezenta motive. Consumatorul are dreptul de retragere
în cazul unui contract de vânzare a unui produs
la produs,
la cumpărarea și vânzarea mai multor produse, dacă fiecare produs este livrat la un moment diferit, ultimul produs livrat,
se poate exercita in termenul care incepe de la data primirii de catre consumator sau un tert indicat de acesta, altul decat transportatorul, termen care este de 14 zile.
Prevederile acestei clauze nu afecteaza dreptul consumatorului de a-si exercita dreptul de retragere specificat in aceasta clauza in perioada cuprinsa intre data incheierii contractului si ziua primirii produsului.
În cazul în care consumatorul a făcut o ofertă de încheiere a contractului, consumatorul are dreptul de a retrage oferta înainte de încheierea contractului, ceea ce pune capăt caracterului obligatoriu al ofertei care acoperă încheierea contractului.
7.2. Declarația de retragere, exercitarea dreptului consumatorului de retragere sau de reziliere
45/2014, consumatorul (II. 26.) Vă puteți exercita dreptul garantat la § 20 din Hotărârea Guvernului printr-o declarație clară în acest sens sau prin utilizarea unui exemplu de declarație care poate fi descărcat și de pe site.
Vă rugăm să returnați declarația de retragere și produsul la următoarea adresă:
Numele companiei Adventure Books s.r.o.
Adresa Salka 384, 943 60, SK
7.3. Valabilitatea declarației de retragere a consumatorului
Dreptul de retragere se consideră că a fost exercitat în termenul limită dacă consumatorul își trimite declarația în termen. Termenul limită este de 14 zile.
Consumatorului îi revine sarcina de a dovedi că și-a exercitat dreptul de retragere în conformitate cu această prevedere.
Furnizorul de servicii este obligat să confirme declarația de retragere a consumatorului pe un suport electronic de date imediat după sosirea acesteia, dacă oferă consumatorului și exercitarea dreptului de retragere pe site-ul său.
7.4. Reguli detaliate pentru dreptul de retragere - Costul și modalitatea de rambursare de către furnizorul de servicii, costuri suplimentare, dreptul de reținere, costuri legate de retur, responsabilitatea consumatorului pentru amortizare
7.5. Dreptul de retragere nu poate fi exercitat în următoarele cazuri
Furnizorul de servicii vă atrage în mod special atenția asupra faptului că nu vă puteți exercita dreptul de retragere în conformitate cu Secțiunea 29 din Hotărârea Guvernului 45/2014 (II.26). În cazurile prevăzute la alin. (1):
în cazul unui contract de prestare a unui serviciu, serviciul în ansamblu după efectuarea k, dacă societatea a început prestarea cu acordul expres, prealabil al consumatorului, iar consumatorul a fost conștient că își va pierde dreptul de reziliere după prestarea serviciului în ansamblu;
cu privire la un produs sau serviciu al cărui preț sau onorariu depinde de eventuala fluctuație a pieței financiare, chiar și în perioada specificată pentru exercitarea dreptului de retragere, care nu poate fi influențată de societate;
în cazul unui produs neprefabricat care a fost produs în baza instrucțiunilor sau la cererea expresă a consumatorului, sau în cazul unui produs care a fost clar adaptat consumatorului;
privind un produs perisabil sau un produs care își păstrează calitatea pentru o perioadă scurtă de timp;
în ceea ce privește un produs cu ambalaj închis, care nu poate fi returnat după ce a fost deschis după livrare din motive de protecție a sănătății sau de igienă;
în ceea ce privește un produs care, datorită naturii sale, este amestecat inseparabil cu un alt produs după livrare;
în ceea ce privește o băutură alcoolică, a cărei valoare reală depinde de fluctuațiile pieței într-un mod care nu poate fi controlat de societate și al cărei preț a fost convenit de părți la încheierea contractului de vânzare, dar executarea contractului are loc doar după a treizecea zi de la încheierea contractului;
în cazul unui contract de afaceri în care întreprinderea vizitează consumatorul la cererea expresă a consumatorului pentru a efectua lucrări urgente de reparații sau întreținere;
în ceea ce privește vânzarea și achiziționarea de înregistrări audio și video în ambalaje sigilate, precum și copii de software de calculator, dacă consumatorul a deschis ambalajul după livrare;
cu privire la ziare, reviste și periodice, cu excepția contractelor de abonament;
în cazul contractelor încheiate la licitație publică;
cu excepția serviciilor locative, în cazul unui contract de furnizare de cazare, transport, închiriere de mașini, catering sau un serviciu legat de activități de agrement, dacă s-a convenit un termen sau termen de executare definit în contract;
în ceea ce privește conținutul de date digitale furnizat pe un suport de date non-fizic, în cazul în care afacerea și-a început activitatea cu acordul expres, prealabil al consumatorului, iar consumatorul a declarat simultan cu acest consimțământ că își va pierde dreptul de retragere după începerea performanței.
Garanție, garanție, garanție accesorii
8.1. În ce cazuri își poate exercita Utilizatorul dreptul de garanție pentru accesorii?
În cazul unei performanțe defectuoase de către Furnizorul de servicii, Utilizatorul poate face o cerere de garanție împotriva Furnizorului de servicii în conformitate cu regulile Codului civil.
8.2. Ce drepturi are Utilizatorul pe baza revendicării sale de garanție pentru accesorii?
Utilizatorul poate - la alegerea sa - să facă uz de următoarele pretenții de garanție accesorii: el sau ea poate solicita repararea sau înlocuirea, cu excepția cazului în care îndeplinirea revendicării alese de Utilizator este imposibilă sau ar implica costuri suplimentare disproporționate pentru companie în comparație cu la îndeplinirea altor cerințe. Dacă nu ați solicitat sau nu ați putut solicita reparația sau înlocuirea, puteți solicita o reducere proporțională a despăgubirii, sau utilizatorul poate repara defectul pe cheltuiala companiei, sau îl poate pune la reparat de către altcineva sau - în ultimă instanță - retragerea din contract. Puteți trece de la dreptul de garanție al accesoriului ales la altul, dar costul comutatorului este suportat de Utilizator, cu excepția cazului în care a fost justificat sau compania a furnizat un motiv pentru aceasta.
8.3. Care este termenul limită pentru care utilizatorul își poate revendica cererea de garanție pentru accesorii?
Utilizatorul (dacă este considerat consumator) este obligat să raporteze eroarea imediat după descoperirea acesteia, dar nu mai târziu de două luni de la descoperirea erorii. În același timp, dorim să vă atragem atenția asupra faptului că nu vă mai puteți revendica drepturile accesorii de garanție dincolo de termenul de prescripție de doi ani (1 an în cazul unei afaceri) de la data încheierii contractului. .
8.4. Cui puteți să vă executați cererea de garanție pentru accesorii?
Utilizatorul își poate pune în aplicare cererea de garanție pentru accesorii împotriva Furnizorului de servicii.
8.5. Ce alte condiții există pentru a-ți afirma drepturile de garanție pentru accesorii (dacă Utilizatorul este considerat consumator)?
În termen de șase luni de la data livrării, nu există nicio altă condiție de validare a revendicării garanției accesoriilor în afara notificării defectului, dacă Utilizatorul dovedește că produsul sau serviciul a fost furnizat de către compania care operează magazinul online. Cu toate acestea, după ce au trecut șase luni de la efectuare, Utilizatorul este obligat să demonstreze că eroarea recunoscută de Utilizator era deja prezentă la momentul efectuării.
garantia produsului
8.6. În ce cazuri își poate exercita Utilizatorul dreptul de garanție a produsului?
În cazul unui defect al unui obiect mobil (produs), Utilizatorul poate - la alegerea sa - să impună o cerere de garanție pentru accesorii sau o garanție a produsului.
8.7. Ce drepturi are Utilizatorul pe baza revendicării sale de garanție a produsului?
Ca pretenție de garanție a produsului, Utilizatorul poate revendica numai tputeți solicita repararea sau înlocuirea articolelor.
8.8. În ce caz produsul este considerat defect?
Produsul este defect daca nu indeplineste cerintele de calitate in vigoare la momentul introducerii pe piata, sau daca nu are proprietatile descrise de producator.
8.9. În ce interval de timp poate Utilizatorul să-și execute cererea de garanție a produsului?
Utilizatorul poate revendica o cerere de garanție a produsului în termen de doi ani (1 an în cazul unei afaceri) de la data la care produsul a fost introdus pe piață de către producător. După acest termen, veți pierde acest drept.
8.10. Împotriva cui și în ce alte condiții puteți aplica cererea de garanție a produsului?
Puteți exercita cererea de garanție a produsului numai împotriva producătorului sau distribuitorului articolului mobil. Utilizatorul trebuie să dovedească defectul produsului în cazul unei cereri de garanție a produsului.
8.11. În ce cazuri producătorul (distribuitorul) este scutit de obligațiile de garanție a produsului?
Producătorul (distribuitorul) este eliberat de obligația de garanție a produsului numai dacă poate dovedi că:
produsul nu a fost fabricat sau comercializat ca parte a activităților sale comerciale sau
defectul nu era detectabil conform stării științei și tehnologiei la momentul introducerii lui pe piață sau
defectul produsului rezultă din aplicarea legislației sau a reglementărilor oficiale obligatorii.
Este suficient ca producătorul (distribuitorul) să dovedească un motiv pentru scutire. Vă rugăm să rețineți că, din cauza aceluiași defect, nu puteți susține o revendicare de garanție pentru accesorii și o revendicare de garanție a produsului în același timp, paralele unele cu altele. Cu toate acestea, dacă cererea de garanție a produsului este susținută cu succes, puteți face cererea de garanție pentru accesorii pentru produsul înlocuit sau piesa reparată împotriva producătorului.
Descrierea regulilor de garanție. caz in care puteti folosi garantia, termenele limita, cererea de schimb, scutirea furnizorului de servicii de la obligatia de garantie
Dispoziții diverse
În aspectele nereglementate în acești termeni și condiții generale, Codul civil (Legea V din 2013) și, în cazul contractelor cu consumatorii, Legea nr. 45/2014 privind contractele de absent. reglementează prevederile decretului guvernamental.
9.1. Stipulatie instanta, alte conditii,
Procedura de tratare a reclamațiilor (pentru utilizatorii considerați consumatori)
10.1. Descrierea gestionării reclamațiilor, lista organelor de conciliere, link-ul platformei online de soluționare a litigiilor.
Drepturi de autor
11.1. Protecția prin drepturi de autor a magazinului online.
Protejarea datelor
Informațiile de gestionare a datelor ale site-ului web sunt disponibile pe următoarea pagină: http://amikalandunk.hu/ASZF
Salka, 01.12.2021.
http://aventuranoastra.ro în vigoare de la această dată: 01.12.2021.
Vă rugăm să citiți cu atenție acest document înainte de finalizarea comenzii dvs., deoarece prin finalizarea comenzii, acceptați conținutul acestor TGC!
Termenii generali de furnizare a serviciilor („T&C”) includ Adventure Books s.r.o. companie (sediu: Adresă poștală: Salka 384, 943 60, SK, Număr de înregistrare a companiei: 54148073, Număr fiscal: 2121590614) ca furnizor de servicii („Furnizor de servicii”) termenii și condițiile generale de utilizare a magazinului web. Vă rugăm să utilizați serviciile noastre numai dacă sunteți de acord cu toate punctele sale și le considerați obligatorii pentru dvs. Acest document nu va fi depus, va fi încheiat doar în formă electronică (nu este considerat contract scris), și nu se referă la un cod de conduită.
Amprentă - Date operator:
Nume: Adventure Books s.r.o.
Sediu: Salka 384, 943 60, SK
Adresă poștală: Salka 384, 943 60, SK
Număr de înregistrare a companiei: 54148073
Număr fiscal: 2121590614
Reprezentant: Barnabas Laszlo
Număr de telefon: +36202619260
E-mail: hello@aventuranoastra.ro
Site: aventuranoastra.ro
Date ale furnizorului de găzduire:
Nume: Shopify Inc.
Sediu: 50 Elgin Street 8th Floor Ottawa, ON K2P 1L4 Canada
Contact: 1-613-241-2828
Dispoziții de bază:
2.1. Referire la legislație:
2.2. Modificarea reglementărilor.
2.3. Furnizorul de servicii își rezervă toate drepturile privind site-ul web, orice parte a acestuia și conținutul care apare pe acesta, precum și distribuția site-ului web. Descărcarea, stocarea electronică, prelucrarea și vânzarea conținutului care apare pe site sau orice parte a acestuia este interzisă fără acordul scris al Furnizorului de servicii.
2.4. Domeniul de aplicare și acceptarea CGC: Conținutul contractului dintre noi este determinat - pe lângă prevederile legislației obligatorii relevante - de acești Termeni și Condiții Generale (denumite în continuare: CGC). În consecință, acești Termeni și Condiții conțin drepturile și obligațiile dvs. și ale noastre, condițiile pentru încheierea contractului, termenele de executare, condițiile de livrare și plată, regulile de răspundere și condițiile de exercitare a dreptului de retragere.
Informațiile tehnice necesare utilizării Site-ului, care nu sunt cuprinse în acești Termeni și Condiții, sunt furnizate de alte informații disponibile pe Site.
Înainte de finalizarea comenzii, trebuie să vă familiarizați cu prevederile acestor TGC. Prin achiziționarea prin magazinul nostru online, acceptați prevederile acestor Termeni și condiții, iar Termenii și condițiile fac parte integral din contractul dintre dvs. și Furnizorul de servicii.
Gama de produse și servicii disponibile pentru achiziție:
Pe site, oferim informații despre proprietățile esențiale ale produselor care pot fi achiziționate în descrierile fiecărui produs.
3.1. Corectarea erorilor de introducere a datelor - responsabilitatea pentru veridicitatea datelor furnizate
În timpul procesului de comandă, înainte de finalizarea comenzii, puteți modifica oricând datele pe care le-ați introdus (făcând clic pe butonul înapoi din browser se deschide pagina anterioară, astfel încât datele introduse pot fi corectate chiar dacă ați trecut deja la pagina următoare ). Vă rugăm să rețineți că este responsabilitatea dvs. să vă asigurați că datele pe care le furnizați sunt introduse cu acuratețe, deoarece produsul va fi facturat și livrat pe baza datelor pe care le-ați furnizat. Odată cu comanda dumneavoastră, recunoașteți că Furnizorul de servicii are dreptul să vă taxeze pentru toate daunele și costurile rezultate din introducerea incorectă a datelor și a datelor inexacte. Furnizorul de servicii exclude responsabilitatea pentru performanță bazată pe introducerea incorectă a datelor. Dorim să vă atragem atenția asupra faptului că o adresă de e-mail introdusă incorect sau saturarea spațiului de stocare aparținând cutiei poștale poate duce la lipsa livrării confirmării și împiedică încheierea contractului.
3.2. Procedura in cazul pretului incorect
Este considerat un preț evident eronat indicat:
preț 0 RON,
un preț redus cu reducere, dar reducerea este indicată incorect (de ex.: în cazul unui produs de 1.000 RON, este indicat un produs oferit la 100 RON cu o reducere de 50%).
In cazul unui pret incorect, Furnizorul de Servicii ofera posibilitatea achizitionarii produsului la pretul real, informatii cu care Clientul poate decide daca comanda produsul la pretul real sau anuleaza comanda fara nici o consecinta juridica adversa.
Înregistrare/Achiziție
4.1. Înregistrare
Dacă doriți să efectuați o achiziție, trebuie să introduceți și datele necesare pentru achiziție în timpul primei achiziții, cum ar fi numele dvs., datele de facturare și livrare, adresa de e-mail și parola pentru accesul ulterioar. Inainte de finalizarea inregistrarii este necesar si acceptarea conditiilor de inregistrare. Sistemul va confirma înregistrarea prin e-mail. Clientul este obligat să păstreze confidenţială parola pe care o furnizează. Dacă în timpul identificării, după introducerea corectă a identificatorului unic și a parolei clientului, datele clientului sunt accesate de o terță parte neautorizată Operatorul de date nu își asumă nicio responsabilitate pentru eventualele daune sau dezavantaje rezultate. Prin introducerea adresei lor de e-mail, utilizatorii sunt de acord ca operatorul/furnizorul de servicii să le trimită mesaje tehnice. Operatorul șterge datele înregistrate din sistem la cerere. Din motive de securitate, cererea de ștergere va fi valabilă doar dacă cererea de ștergere este confirmată de utilizator prin e-mail, astfel încât să se evite ca cineva să ștergă intenționat sau greșit altceva din baza de date de înregistrare. Înregistrarea este identificată prin adresa de e-mail, deci o adresă de e-mail poate fi înregistrată o singură dată.
Înregistrarea nu implică nicio obligație.
4.2. Cumpărare
Făcând clic pe categoriile de produse de pe site, puteți selecta familia de produse dorită și produsele individuale din cadrul acesteia. Făcând clic pe fiecare produs, veți găsi fotografia produsului, numărul articolului, descrierea și prețul. În cazul achiziției, trebuie să plătiți prețul afișat pe site. Produsele sunt marcate cu o fotografie ilustrată. Accesoriile si elementele decorative prezentate in fotografii nu fac parte din produs, cu exceptia cazului in care este evidentiat in descrierea produsului.
Vă rugăm să rețineți că nu suntem responsabili pentru greșeli de scriere sau date incorecte!
Procesul de comandă
După selectarea Produsului, puteți face clic pe butonul „Adăugați în coș” pentru a adăuga orice număr de produse în coș fără nicio obligație de cumpărare sau de plată, deoarece adăugarea în coș nu constituie o ofertă.
Puteți adăuga produse în coș fără să vă autentificați, dar trebuie să vă conectați înainte de a plasa o comandă. Puteți face acest lucru doar dacă vă înregistrați. Puteți găsi înregistrarea în următorul articol de meniu. Dacă sunteți client înregistrat, dar v-ați uitat parola, utilizați mementoul de conectare cu parolă. Dacă introduceți aici adresa de e-mail înregistrată, vă vom trimite parola prin e-mail. Vă puteți autentifica folosind elementul de meniu Conectare. Introduceți aici adresa de e-mail înregistrată și parola, apoi apăsați butonul de autentificare. Dacă autentificarea are succes, această fereastră va afișa adresa de e-mail înregistrată și butonul de ieșire, pe care îl puteți folosi pentru a părăsi magazinul.
Când utilizați site-ul web, puteți verifica oricând conținutul coșului făcând clic pe pictograma „Vezi coș” din partea de sus a site-ului. Aici puteți elimina produsele selectate din coș sau puteți modifica numărul produsului. După apăsarea butonului „Actualizează coș”, sistemul afișează informațiile corespunzătoare datelor pe care le-ai modificat, inclusiv prețul produselor adăugate în coș.
Dacă nu doriți să selectați produse suplimentare și să le plasați în coș, puteți continua cumpărăturile apăsând butonul „Comandă”.
Dupa apasarea butonului „Comanda”, va fi afisat continutul cosului, precum si pretul total de achizitie de platit daca achizitionezi produsele pe care le-ai selectat. După aceea, este necesar să completați datele utilizatorului (Nume, Adresă, modalitate de livrare, modalitate de plată, detalii de contact).
După completarea casetelor de text de mai sus, puteți continua procesul de comandă făcând clic pe butonul „Continuați cu pasul următor”, sau făcând clic pe butonul „Anulare”, puteți șterge/corecta datele introduse până acum și reveniți la conținutul Căruciorului. Dacă faceți clic pe butonul „Continuați la pasul următor”, veți fi direcționat către pagina „Prezentare generală a comenzii”. Aici puteți vedea un rezumat al datelor pe care le-ați furnizat anterior, cum ar fi conținutul coșului de cumpărături, utilizatorul, datele de facturare și livrare și suma de plătit (nu puteți modifica aceste date aici, decât făcând clic pe „Înapoi” buton).
5.1. Finalizarea comenzii (efectuarea unei oferte):
Dacă sunteți convins că conținutul coșului corespunde produselor pe care doriți să le comandați și că informațiile dumneavoastră sunt corecte, vă puteți finaliza comanda făcând clic pe butonul „Comanda”. Informațiile furnizate pe site nu constituie o ofertă de încheiere a unui contract din partea Furnizorului de servicii. În cazul comenzilor care intră sub incidența prezentelor CGU, sunteți considerat ofertantul.
Prin apăsarea butonului „Comanda”, recunoașteți în mod expres că oferta dumneavoastră trebuie considerată ca făcută, iar declarația dumneavoastră – în cazul confirmării de către Furnizorul de Servicii în conformitate cu acești Termeni și Condiții Generale – implică o obligație de plată. Sunteți legat de oferta dumneavoastră pentru o perioadă de 48 de ore. Dacă oferta dvs. nu este confirmată de Furnizorul de servicii în termen de 48 de ore conform acestor termeni și condiții generale, veți fi eliberat de obligația dvs. de a face o ofertă.
5.2. Prelucrare comenzi, creare contract
Puteți plasa comanda în orice moment. Furnizorul de servicii vă va confirma oferta prin e-mail cel târziu în ziua lucrătoare după trimiterea ofertei dumneavoastră. Contractul este creat atunci când e-mailul de confirmare trimis de Furnizorul de servicii devine disponibil pentru dvs. în sistemul dumneavoastră de e-mail.
Consideratia pentru produsul comandat și cum să plătească pentru livrare
6.1. Modalitate de plata pentru produsul comandat
Plata prin transfer bancar in avans: in cazul in care v-am confirmat deja comanda, veti gasi numarul contului nostru bancar si numarul comenzii in e-mailul de confirmare, la care trebuie mentionate in sectiunea nota/anunț a transferului. Dacă suma transferată este creditată în contul nostru bancar, vom livra produsul numai cu serviciul de curierat ulterior (numărul contului nostru bancar îl găsiți în datele operatorului)
Îndeplinire personal: În acest caz, plătiți prețul de achiziție al produsului în forinți la sediul/sediul operatorului, fie în numerar, fie cu card bancar.
Plata prin card bancar este posibilă pentru deținătorii următoarelor carduri bancare valabile și eficiente: MasterCard, Visa, alte...
Livrare ramburs: Produsul se livreaza de catre serviciul de curierat GLS comandat de noi la adresa specificata de dumneavoastra, unde pretul produsului sau produselor conform facturii trebuie platit curierului in numerar. În cazul unei comenzi ramburs, la costul de livrare se adaugă taxa de ramburs.
In cazul platii ramburs, produsul comandat trebuie achitat numerar livratorului la primirea coletului.
Suma finală care trebuie plătită include toate costurile pe baza rezumatului comenzii și a scrisorii de confirmare. Factura si cardul de garantie sunt incluse in pachet. La livrare va rugam sa inspectati coletul inaintea livratorului, iar in caz de deteriorare sau lipsa produselor, cereti un raport si nu acceptati coletul. Nu putem accepta plângeri ulterioare fără un protocol.
6.2. Metode și tarife de livrare
Lista și descrierea metodelor de livrare (de exemplu, colectare personală, punct de pachete, serviciu de curierat etc.)
Valoarea comenzii între 0-312 RON, taxa de livrare la domiciliu: 25 RON.
Gratuit pentru comenzile de peste 312 RON.
În cazul unei comenzi ramburs la livrare, la costul comenzii se adaugă taxa de ramburs.
Timpul de livrare:
Pentru produsele aflate in stoc, 5 zile lucratoare de la confirmarea comenzii. In cazul in care produsul nu este in stoc 30 de zile.
Dreptul de retragere
INFORMATII CONSUMATORILOR 45/2014. (II. 26.) GUVERNUL. PE BAZĂ DE COMANDĂ
7.1. Informații despre dreptul de retragere al consumatorului
Ca consumator, Codul civil 8:1. Potrivit § 1, pct. 3, este considerată doar o persoană fizică care acționează în afara sferei profesiei sale, ocupației independente sau activității sale de afaceri, astfel încât persoanele juridice nu pot folosi dreptul de retragere fără justificare!
45/2014. (II. 26.) Conform § 20 din Decretul Guvernului, aveți dreptul de a anula fără a prezenta motive. Consumatorul are dreptul de retragere
în cazul unui contract de vânzare a unui produs
la produs,
la cumpărarea și vânzarea mai multor produse, dacă fiecare produs este livrat la un moment diferit, ultimul produs livrat,
se poate exercita in termenul care incepe de la data primirii de catre consumator sau un tert indicat de acesta, altul decat transportatorul, termen care este de 14 zile.
Prevederile acestei clauze nu afecteaza dreptul consumatorului de a-si exercita dreptul de retragere specificat in aceasta clauza in perioada cuprinsa intre data incheierii contractului si ziua primirii produsului.
În cazul în care consumatorul a făcut o ofertă de încheiere a contractului, consumatorul are dreptul de a retrage oferta înainte de încheierea contractului, ceea ce pune capăt caracterului obligatoriu al ofertei care acoperă încheierea contractului.
7.2. Declarația de retragere, exercitarea dreptului consumatorului de retragere sau de reziliere
45/2014, consumatorul (II. 26.) Vă puteți exercita dreptul garantat la § 20 din Hotărârea Guvernului printr-o declarație clară în acest sens sau prin utilizarea unui exemplu de declarație care poate fi descărcat și de pe site.
Vă rugăm să returnați declarația de retragere și produsul la următoarea adresă:
Numele companiei Adventure Books s.r.o.
Adresa Salka 384, 943 60, SK
7.3. Valabilitatea declarației de retragere a consumatorului
Dreptul de retragere se consideră că a fost exercitat în termenul limită dacă consumatorul își trimite declarația în termen. Termenul limită este de 14 zile.
Consumatorului îi revine sarcina de a dovedi că și-a exercitat dreptul de retragere în conformitate cu această prevedere.
Furnizorul de servicii este obligat să confirme declarația de retragere a consumatorului pe un suport electronic de date imediat după sosirea acesteia, dacă oferă consumatorului și exercitarea dreptului de retragere pe site-ul său.
7.4. Reguli detaliate pentru dreptul de retragere - Costul și modalitatea de rambursare de către furnizorul de servicii, costuri suplimentare, dreptul de reținere, costuri legate de retur, responsabilitatea consumatorului pentru amortizare
7.5. Dreptul de retragere nu poate fi exercitat în următoarele cazuri
Furnizorul de servicii vă atrage în mod special atenția asupra faptului că nu vă puteți exercita dreptul de retragere în conformitate cu Secțiunea 29 din Hotărârea Guvernului 45/2014 (II.26). În cazurile prevăzute la alin. (1):
în cazul unui contract de prestare a unui serviciu, serviciul în ansamblu după efectuarea k, dacă societatea a început prestarea cu acordul expres, prealabil al consumatorului, iar consumatorul a fost conștient că își va pierde dreptul de reziliere după prestarea serviciului în ansamblu;
cu privire la un produs sau serviciu al cărui preț sau onorariu depinde de eventuala fluctuație a pieței financiare, chiar și în perioada specificată pentru exercitarea dreptului de retragere, care nu poate fi influențată de societate;
în cazul unui produs neprefabricat care a fost produs în baza instrucțiunilor sau la cererea expresă a consumatorului, sau în cazul unui produs care a fost clar adaptat consumatorului;
privind un produs perisabil sau un produs care își păstrează calitatea pentru o perioadă scurtă de timp;
în ceea ce privește un produs cu ambalaj închis, care nu poate fi returnat după ce a fost deschis după livrare din motive de protecție a sănătății sau de igienă;
în ceea ce privește un produs care, datorită naturii sale, este amestecat inseparabil cu un alt produs după livrare;
în ceea ce privește o băutură alcoolică, a cărei valoare reală depinde de fluctuațiile pieței într-un mod care nu poate fi controlat de societate și al cărei preț a fost convenit de părți la încheierea contractului de vânzare, dar executarea contractului are loc doar după a treizecea zi de la încheierea contractului;
în cazul unui contract de afaceri în care întreprinderea vizitează consumatorul la cererea expresă a consumatorului pentru a efectua lucrări urgente de reparații sau întreținere;
în ceea ce privește vânzarea și achiziționarea de înregistrări audio și video în ambalaje sigilate, precum și copii de software de calculator, dacă consumatorul a deschis ambalajul după livrare;
cu privire la ziare, reviste și periodice, cu excepția contractelor de abonament;
în cazul contractelor încheiate la licitație publică;
cu excepția serviciilor locative, în cazul unui contract de furnizare de cazare, transport, închiriere de mașini, catering sau un serviciu legat de activități de agrement, dacă s-a convenit un termen sau termen de executare definit în contract;
în ceea ce privește conținutul de date digitale furnizat pe un suport de date non-fizic, în cazul în care afacerea și-a început activitatea cu acordul expres, prealabil al consumatorului, iar consumatorul a declarat simultan cu acest consimțământ că își va pierde dreptul de retragere după începerea performanței.
Garanție, garanție, garanție accesorii
8.1. În ce cazuri își poate exercita Utilizatorul dreptul de garanție pentru accesorii?
În cazul unei performanțe defectuoase de către Furnizorul de servicii, Utilizatorul poate face o cerere de garanție împotriva Furnizorului de servicii în conformitate cu regulile Codului civil.
8.2. Ce drepturi are Utilizatorul pe baza revendicării sale de garanție pentru accesorii?
Utilizatorul poate - la alegerea sa - să facă uz de următoarele pretenții de garanție accesorii: el sau ea poate solicita repararea sau înlocuirea, cu excepția cazului în care îndeplinirea revendicării alese de Utilizator este imposibilă sau ar implica costuri suplimentare disproporționate pentru companie în comparație cu la îndeplinirea altor cerințe. Dacă nu ați solicitat sau nu ați putut solicita reparația sau înlocuirea, puteți solicita o reducere proporțională a despăgubirii, sau utilizatorul poate repara defectul pe cheltuiala companiei, sau îl poate pune la reparat de către altcineva sau - în ultimă instanță - retragerea din contract. Puteți trece de la dreptul de garanție al accesoriului ales la altul, dar costul comutatorului este suportat de Utilizator, cu excepția cazului în care a fost justificat sau compania a furnizat un motiv pentru aceasta.
8.3. Care este termenul limită pentru care utilizatorul își poate revendica cererea de garanție pentru accesorii?
Utilizatorul (dacă este considerat consumator) este obligat să raporteze eroarea imediat după descoperirea acesteia, dar nu mai târziu de două luni de la descoperirea erorii. În același timp, dorim să vă atragem atenția asupra faptului că nu vă mai puteți revendica drepturile accesorii de garanție dincolo de termenul de prescripție de doi ani (1 an în cazul unei afaceri) de la data încheierii contractului. .
8.4. Cui puteți să vă executați cererea de garanție pentru accesorii?
Utilizatorul își poate pune în aplicare cererea de garanție pentru accesorii împotriva Furnizorului de servicii.
8.5. Ce alte condiții există pentru a-ți afirma drepturile de garanție pentru accesorii (dacă Utilizatorul este considerat consumator)?
În termen de șase luni de la data livrării, nu există nicio altă condiție de validare a revendicării garanției accesoriilor în afara notificării defectului, dacă Utilizatorul dovedește că produsul sau serviciul a fost furnizat de către compania care operează magazinul online. Cu toate acestea, după ce au trecut șase luni de la efectuare, Utilizatorul este obligat să demonstreze că eroarea recunoscută de Utilizator era deja prezentă la momentul efectuării.
garantia produsului
8.6. În ce cazuri își poate exercita Utilizatorul dreptul de garanție a produsului?
În cazul unui defect al unui obiect mobil (produs), Utilizatorul poate - la alegerea sa - să impună o cerere de garanție pentru accesorii sau o garanție a produsului.
8.7. Ce drepturi are Utilizatorul pe baza revendicării sale de garanție a produsului?
Ca pretenție de garanție a produsului, Utilizatorul poate revendica numai tputeți solicita repararea sau înlocuirea articolelor.
8.8. În ce caz produsul este considerat defect?
Produsul este defect daca nu indeplineste cerintele de calitate in vigoare la momentul introducerii pe piata, sau daca nu are proprietatile descrise de producator.
8.9. În ce interval de timp poate Utilizatorul să-și execute cererea de garanție a produsului?
Utilizatorul poate revendica o cerere de garanție a produsului în termen de doi ani (1 an în cazul unei afaceri) de la data la care produsul a fost introdus pe piață de către producător. După acest termen, veți pierde acest drept.
8.10. Împotriva cui și în ce alte condiții puteți aplica cererea de garanție a produsului?
Puteți exercita cererea de garanție a produsului numai împotriva producătorului sau distribuitorului articolului mobil. Utilizatorul trebuie să dovedească defectul produsului în cazul unei cereri de garanție a produsului.
8.11. În ce cazuri producătorul (distribuitorul) este scutit de obligațiile de garanție a produsului?
Producătorul (distribuitorul) este eliberat de obligația de garanție a produsului numai dacă poate dovedi că:
produsul nu a fost fabricat sau comercializat ca parte a activităților sale comerciale sau
defectul nu era detectabil conform stării științei și tehnologiei la momentul introducerii lui pe piață sau
defectul produsului rezultă din aplicarea legislației sau a reglementărilor oficiale obligatorii.
Este suficient ca producătorul (distribuitorul) să dovedească un motiv pentru scutire. Vă rugăm să rețineți că, din cauza aceluiași defect, nu puteți susține o revendicare de garanție pentru accesorii și o revendicare de garanție a produsului în același timp, paralele unele cu altele. Cu toate acestea, dacă cererea de garanție a produsului este susținută cu succes, puteți face cererea de garanție pentru accesorii pentru produsul înlocuit sau piesa reparată împotriva producătorului.
Descrierea regulilor de garanție. caz in care puteti folosi garantia, termenele limita, cererea de schimb, scutirea furnizorului de servicii de la obligatia de garantie
Dispoziții diverse
În aspectele nereglementate în acești termeni și condiții generale, Codul civil (Legea V din 2013) și, în cazul contractelor cu consumatorii, Legea nr. 45/2014 privind contractele de absent. reglementează prevederile decretului guvernamental.
9.1. Stipulatie instanta, alte conditii,
Procedura de tratare a reclamațiilor (pentru utilizatorii considerați consumatori)
10.1. Descrierea gestionării reclamațiilor, lista organelor de conciliere, link-ul platformei online de soluționare a litigiilor.
Drepturi de autor
11.1. Protecția prin drepturi de autor a magazinului online.
Protejarea datelor
Informațiile de gestionare a datelor ale site-ului web sunt disponibile pe următoarea pagină: http://amikalandunk.hu/ASZF
Salka, 01.12.2021.